βοήθεια με fonts σε thunderbird - SOLVED!

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Oct 9 23:02:32 EEST 2008

On Thu, 09 Oct 2008 22:38:05 +0300, Γιώργος Πάλλας <gpall at ccf.auth.gr> wrote:
> Ηθικόν δίδαγμα: Το να αφαιρέσεις την πληροφορία "ISO8859-X" δίπλα από
> κάθε γλώσσα στο μενού (κάποτε υπήρχε, σωστά;) δεν προσφέρει σε
> user-friendliness, αλλά αφαιρεί... Aν από την αρχή έβλεπα δίπλα στο
> greek να λέει το ISO, θα πήγαινα κατευθείαν να βρω που είναι το utf-8
> που χρησιμοποιώ εγώ. Ενώ έτσι, παραπλανήθηκα... Γνώμες; Φταίω εγώ ή το
> interface;

Το interface φταίει.

Προσωπικά θα προτιμούσα κάτι σαν αυτό που κάνουν τα Windows:

Ένα combo/drop-down box το οποίο *αυτόματα* ενημερώνεται με τα
διαθέσιμα character sets, encodings ή coding systems για τα οποία έχει
υποστήριξη το επιλεγμένο font.

  * Είναι non-intrusive όταν διατρέχεις τη λίστα για να βρεις ένα
    _συγκεκριμένο_ font name.

  * Αποφεύγει την ανάγκη να έχεις πολλαπλές εγγραφές στη λίστα με τα
    fonts για το _ίδιο_ font name.

  * Δεν πιάνει ιδιαίτερα μεγάλο χώρο στα ήδη bloated font selection
    dialogs που έχει φτιάξει από την αρχή και η κουτσή Μαρία.

αλλά κυρίως ...

  * Αποφεύγει ΑΚΡΙΒΩΣ τέτοια «wtf moments» με _ωραίο_ τρόπο.