βοήθεια με fonts σε thunderbird - SOLVED!

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Thu Oct 9 22:38:05 EEST 2008

Ευχαριστώ τους λιστές για τις απαντήσεις!

Τελικά το πράμα ήταν πιο απλό από ότι φανταζόμουν. Η εν λόγω απαίσια
γραμματοσειρά, ήταν η 'serif', όταν χρησιμοποιούνταν για ελληνικούς
χαρακτήρες. Σκεφτόμουν όμως σαν απλός user και προσπαθούσα να αλλάξω στο
icedove (thunderbird) τα fonts για Greek, και παρατηρούσα ότι δεν
άλλαζαν. Δεν πήγε το μυαλό μου ότι με Greek υπονοεί ISO8859-7, και εγώ
χρησιμοποιώ μόνο utf-8. Έτσι, πήγα και όρισα αντί για την serif, την
freeserif στο 'Other languages' που προφανώς περιλαμβάνει το utf8 και
έπαιξε!

Ηθικόν δίδαγμα: Το να αφαιρέσεις την πληροφορία "ISO8859-X" δίπλα από
κάθε γλώσσα στο μενού (κάποτε υπήρχε, σωστά;) δεν προσφέρει σε
user-friendliness, αλλά αφαιρεί... Aν από την αρχή έβλεπα δίπλα στο
greek να λέει το ISO, θα πήγαινα κατευθείαν να βρω που είναι το utf-8
που χρησιμοποιώ εγώ. Ενώ έτσι, παραπλανήθηκα... Γνώμες; Φταίω εγώ ή το
interface;

Γ.