βοήθεια με fonts σε thunderbird

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Thu Oct 9 21:34:23 EEST 2008

Γιώργος Πάλλας wrote:
> Ένα πράγμα που με ταλαιπωρούσε από την αρχή στο debian και μέχρι τώρα
> δεν κατάφερα να βρω λύση, είναι τα fonts στο thunderbird. Οταν ανοίγω να
> γράψω νέο email στα ελληνικά, σε utf-8 βλέπω κάτι σαν αυτό:
>
> http://sweng.csd.auth.gr/~gpall/i/fonts.png

Εγω πολυ απλα εχω ενα tar με οχτω εκατομμυρια πεντακοσιες εξηντα εφτα
χιλιαδες τριακοσια εικοσι τεσσερα fonts, που το ριχνω ατοφιο σε καθε νεα
εγκατασταση που προκειται να δουλεψω σαν desktop, και του βαζω τα
fontpaths κατευθειαν στο /etc/X11/xorg.conf.

Και μετα απο τα οχτω εκατομμυρια πεντακοσιες εξηντα εφτα χιλιαδες
τριακοσια εικοσι τεσσερα fonts, διαλεγω το lucida typewriter.