mount point ενός flash

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Thu Oct 9 16:24:56 EEST 2008

Στις Πεμ 09 Οκτ 2008, ο/η V13 έγραψε:

> An katalabaino kala, h aporia soy anagetai sto pos mporeis na kaneis mount
> to sygkekrimeno flash sto idio fakelo panta.
>
> Me to:
> /dev/disk/by-label/
>
> h me to:
> /dev/disk/by-id/
>
> mporeis na kaneis mount to flash opoy theleis kai to link na deixnei ekei
> opoy theleis.

Όχι, δεν είναι αυτό που θέλω.
Δε θέλω να το κάνω χειροκίνητα mount το flash μου.
Φυσιολογικά τα flashάκια γίνονται αυτόματα mount, υποθέτω με κάποιο udev
rule - δε θέλω εγώ να πειράξω κάτι εκει.

Απλώς θέλω το link (αν γίνεται) να δείχνει σε φάκελο του *συγκεκριμένου*
flash, ανεξαρτήτως mount point και ανεξάρτητα αν τυχον εγώ έχω κάτι άλλο στο
συγκεκριμένο mount point. Πως να το πω:

/home/bones/foufoutos -> /{ID του φλασακίου μου}/foufoutos

και όχι /home/bones/foufoutos -> /{mount point}/foufoutos

Δε ξέρω αν αυτό μπορεί να γίνει με UUID ή κι αν μπορεί να γίνει. Ουσιαστικά το
ερώτημα είναι αν ένα symlink είναι αναγκασμένο να δείχνει πάντα κάποιο
συγκεκριμένο directory μες στην ιεραρχία του filesystem, ή αν έχει τη
δυνατότητα να δείξει σε ένα folder ενός συγκεκριμένου device.

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"