mount point ενός flash

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Thu Oct 9 15:04:24 EEST 2008

Θα ήθελα να ρωτήσω το εξης:

Έστω οτι έχω ένα φλασάκι ή έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο, με τον οποίο
μεταφέρω αρχεία μεταξύ δύο υπολογιστών.

Θέλω λοιπόν να φτιάξω στον καθένα υπολογιστή ένα symlink κάπου στο
σκληρό τους δίσκο, το οποίο να δείχνει σε συγκεκριμένο φάκελο του
συγκεκριμένου φλασακίου.
(π.χ. αν το mount point είναι το /media/sdc1 και ο φάκελος foufoutos,
/home/theodore/foufoutos -> /media/sdc1/foufoutos   )

Αυτό που με προβληματίζει είναι οτι (α) το mount point του φλασακίου
μπορεί να μην είναι ίδιο μεταξύ των υπολογιστών, ή ανάλογα τις
ρυθμίσεις του udev να αλλάξει, και (β) αν βάλω ένα διαφορετικό φλασάκι
αντί του δικού μου, μπορεί να πάρει το ίδιο mount point και να γίνει
μπέρδεμα.

Συνεπώς το ερώτημά μου είναι: υπάρχει κάποιος τρόπος (χρησιμοποιώντας
UUID μήπως? δε ξέρω) να κάνω το symlink μου να αναφέρεται έμμεσα στο
mount point του συγκεκριμένου *device*, όποιο και αν είναι αυτό?

Ελπίζω να έγινα αντιληπτός και να μη τα είπα μπερδεμένα....

Ευχαριστώ,
Θοδωρής