Contact Information

V13 v13 at v13.gr
Thu Oct 9 00:56:20 EEST 2008

On Wednesday 08 October 2008, Christos Ricudis wrote:
> V13 wrote:
> > Tora, gia to parathyro, mallon kapoy ekanes lathos prakseis: 128Kbytes
> > window me 3.6Mbps (~450Kb/sec) taxythta synepagetai 128/450 ~= 284msec
> > RTT (ara <142msec delay).
>
> 1)
> 131072*8/3600000 = 0.291271111111111
> 146000*8/3600000 = 0.324444444444444
>
> To deytero noumero bgainei ligo entypwsiakotero, gi ayto kai to
> xrhsimopoioume ;)

Tyfla... den proseksa oti einai diaforetiki h timi sto .inf kai to xml poy
egrafes. Skoyzi..

> 2)
> Ksereis la8os th 8ewria (gia na ma8eis na mou les oti kanw la8os stis
> prakseis). To window einai diaforetiko gia ka8e katey8ynsh toy stream,
> kai to optimal ypologizetai ws to bw*delay product ANA KATEY8YNSH. To
> RTT xrhsimopoieitai apla kai mono ws estimator tou upper limit tou
> 2*delay mia pou einai h monadikh parametros pou mporei to ka8e akro na
> ypologisei  apo mono toy.

Not exactly true. Efoson to advertised receiver window (rwnd) tha einai max
128/146Kbytes, to congestion window (cwnd) toy apenanti (sto 99% periptoseon
enos xristi: apenanti = server side) tha einai min(cwnd,rwnd), opote tha
einai to poly rwnd (=128/146Kbytes). Opote to max rate tha einai
146Kbytes/RTT.

<<V13>>