Πρόταση βελτίωσης των όρων χρήσης του hellug forum

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Wed Oct 8 12:49:08 EEST 2008

Dimitris Glezos wrote:
> Στις 8 Οκτώβριος 2008 3:30 πμ, ο χρήστης nikos roussos
> <nikos at autoverse.net> έγραψε:

> Προσωπικά πρόσεξα μόνο μερικά αιχμηρά σχόλια στα emails του Νίκου,
> αλλά κανένα υβριστικό μοτίβο.
Καλωστονα κι ας αργησε.

Κι επειδη ειναι καινουρια μοδα απο τη μια να το παιζουμε μετριοφρονες σε
μια δημοσια συζητηση οπου scripta manent και απο την αλλη να
προβοκαρουμε συντονισμενα εκει που μονο εμεις ελεγχουμε τι γραφουμε, και
νομιζουμε οτι δε μας βλεπει κανενας :

http://dimitris.glezos.com/weblog/2008/10/08/civil-wars/

http://simos.info/blog/archives/767

Μετα μη μου λετε οτι δεν ασχολειστε με το συλλογο απλα και μονο και
οποτε βρισκετε αφορμη να τα χωσετε.