Contact Information

V13 v13 at v13.gr
Wed Oct 8 01:08:38 EEST 2008

On Tuesday 07 October 2008, Christos Ricudis wrote:
>     <Tcp1323Opts>3</Tcp1323Opts>

[...]

> An ypo8esoume oti :
>
> 1) Ta noumera ta ypologisane, kai den ta bgalane apla apo ton kwlo tous

[...]

> Ki ama baleis kai to packet loss sthn eksiswsh, peftei tromero gelio.

Etsi gia to efe, an exeis XP se vmware valta mpros kai kane th parapano allagh
sto registry (Tcp1323Opts). Sth synexeia me to wireshark des to apotelesma.
Ypotithetai oti energopoioyn to window scalling kai ta timestamps [1]. Sth
praksh ayto ginetai alla to Wscale to kanoyn 0 kai gia timestamps stelnoyn 0.

Ara, me to parapano apla stelnoyn (kai lambanoyn) 16 extra bytes axristis
pliroforias me kathe TCP segment...

Tora, gia to parathyro, mallon kapoy ekanes lathos prakseis: 128Kbytes window
me 3.6Mbps (~450Kb/sec) taxythta synepagetai 128/450 ~= 284msec RTT (ara
<142msec delay).

Ta dyo parapano mallon apantane arnhtika sthn erotisi/ypothesi (1) poy
ekanes :P

<<V13>>

[1]http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/windows2000serv/reskit/regentry/58800.mspx