Contact Information

Giorgos D. Pallas gpall at ccf.auth.gr
Tue Oct 7 13:48:50 EEST 2008

Σας ευχαριστώ για την γρήγορη απάντησή σας.

Επειδή πάντως ενδιαφέρομαι για το πρόγραμμα internet on the go, από
περιέργεια δοκίμασα τη συσκευή ενός φίλου στο linux και παίζει κανονικά.

Δεδομένου του ότι παίζει κανονικά, είναι κρίμα για την μεγαλύτερη και
πιο πρωτοπόρα εταιρία του κλάδου στην Ελλάδα να δίνει λανθασμένες
απαντήσεις στους (δυνάμει) πελάτες της, ενώ θα μπορούσατε απλώς να
αναγράψετε στο site σας ότι υποστηρίζεται και στις νεώτερες εκδόσεις
Linux. Αυτόματα θα αντλούσατε πρώτοι πελατεία από την διαρκώς αυξανόμενη
κοινότητα των linux χρηστών στην Ελλάδα.

Kαι προσωπικά και εκ μέρους της κοινότητας των χρηστών Linux στην Ελλάδα
που πλέον αριθμεί χιλιάδες χρήστες, θα το εκτιμούσα αν διαβιβάζατε το
παρόν, προς μελέτη, προς τα πάνω της ιεραρχίας της Cosmote.

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας,
Γιώργος Πάλλας