Cosmote Internet 'On the go'

Giorgos D. Pallas gpall at ccf.auth.gr
Tue Oct 7 13:46:48 EEST 2008

Λουκάς Σταμέλλος wrote:
> Ρε παιδιά, από πού κι ως πού να πει η CosmOTE ότι το δικό της 3g
> internet "είναι το μόνο που δουλεύει σε Linux"; Αφού και οι τρείς
> εταιρείες έχουν ακριβώς τα ίδια USB και PCMCIA μόντεμ (Huawei). Εγώ
> έχω περάσει από τις δύο εκ των τριών (VF & Wind) και μου έπαιξαν με
> την μία.

Αυτό είναι κλασσική διαφημιστική σύμβαση. Το Αriel είναι το μόνο που
πλένει και με κρύο νερό, το SKIP είναι το μόνο που έχει τόσους μπλέ και
μωβ κόκκους, το Dixan είναι το μόνο που τα κάνει λευκότερα από ποτέ;
Μπα... Το θέμα είναι ποιος θα το πει πρώτος... Μέχρι να ξυπνήσουν και οι
άλλοι ο πρώτος θα έχει φάει το 50% της δυνάμει πελατείας!