Cosmote Internet 'On the go'

Nikko n.koutelieris at gmail.com
Tue Oct 7 10:19:20 EEST 2008

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ με την Wind, και ακριβώς το ίδιο
μήνυμα ( σχεδόν ) πήρα,
σαν απάντηση όταν τους έστειλα για υποστήριξη σε Linux.

Εγώ το προχώρησα και λίγο ποιο κάτω.
Είχα κάνει το πρόγραμμα της Vodafone ( "Vf Mobile connect card" που υπάρχει
για LInux ) να δουλέψει με την Wind και έστειλα ξανά μήνυμα στην WIND, ότι
υπάρχει λύση, για συμβατότητα του προγράμματος τους σε Linux,   και να τη...
αλλά όσο πήρατε απάντηση εσείς άλλο τόσο πήρα και εγώ.

Εάν δεν ενδιαφέρετε η εταιρεία....

ΝΚ