Cosmote Internet 'On the go'

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Oct 6 21:16:37 EEST 2008

2008/10/6 Γιώργος Πάλλας <gpall at ccf.auth.gr>:
> [...]
> Από την άλλη, δεν έχουν κανένα ξεφτέρι στο τμήμα μάρκετινγκ να τους πει
> ότι αν κάνουν διαφήμιση 'Internet on the go, το μόνο που παίζει και σε
> linux' θα συσπειρώσουν την κοινότητα και θα φέρουν και χρήστες που
> κανονικά δεν θα αγόραζαν την υπηρεσία; Και από development μηδέν: μόνο
> μια σελίδα οδηγιών της πλάκας που γράφονται σε μια ώρα. Έχω δίκιο, ή μου
> διαφεύγουν πράματα και πετάω στα σύννεφα;

αν κάνουν τέτοιο "marketing" τότε είναι υποχρεωμένοι να μπορούν να
απαντήσουν με σοβαρότητα στα τηλέφωνα τεχνικής υποστήριξης για Linux.
Και είναι υποχρεωμένοι παρόλο που οι πιθανότητες να ζητήσει βοήθεια
κάποιος χρήστης Linux εν έτη 2008 είναι μηδαμινές. Αυτό σημαίνει ότι
θα πρέπει να έχουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2-3 τεχνικούς (1ας άρρωστος, 1ας σε
άδεια και ένας απαντά) που να καταλαβαίνουν τι τους λένε οι χρήστες
Linux.  too much touble...

> Επίσης με προβληματίζει το αν θα τους απαντήσω, σε τί ύφος, και τί να
> τους πω...

πολύ ευγενικά να τους ευχαριστήσεις για το χρόνο τους και να τους
ενημερώσεις ότι λόγω περιέργειας το δοκίμασες και ότι με χαρά είδες
ότι λειτουργεί και ότι οι πολύ απλές οδηγίες για το πως λειτουργεί
βρίσκονται στο τάδε url και πως θα ήταν μεγάλη χαρά για την ελληνική
κοινότητα linux και ένδειξη υπεροχής και πρωτοπορίας και μπλα μπλα
μπλα για την cosmote να αναφέρει στο site της πως: "είμαστε ενήμεροι
ότι το internet on the go είναι συμβατό τουλάχιστον με κάποιες
εκδόσεις Linux --  Η εγκατάσταση σε Linux δεν υποστηρίζεται απο το
τεχνικό μας τμήμα αλλά κατανοώντας ότι κάποιοι πελάτες μας πιθανόν να
έχουν επαρκείς δεξιότητες στη χρήση Linux ώστε να κατανοούν πλήρως
σχετικές οδηγίες εγκατάστασης θα θέλαμε να τους ενημερώνουμε ότι στο
ΧΥΖ url υπάρχουν οδηγίες εγκατάστασης του internet on the go σε Linux.
Διευκρινίζουμε ότι τις οδηγίες αυτές δεν τις έχουμε επιθεωρήσει και
δεν γνωρίζουμε τις επιπτώσεις τους" (αυτό το κείμενο το έγραψα
πρόχειρα -- φτιάξτο όσο καλύτερο μπορείς)