ICY BOX IB-NAS4220-B & κολλήματα

Nikos Ladis ndladis at otenet.gr
Thu Oct 2 12:54:12 EEST 2008

Καλημέρα,

Αγόρασα ένα IB-NAS4220-B  (  http://www.icybox.de ) για να το χρησιμοποιήσω
στο γραφείο σαν ένα πρόχειρο ημερήσιο backup μέσω rsync για ένα open-xchange
server.

Το NAS αυτό έχει κάποια μορφή linux ως λειτουργικό  και  έχει δυνατότητα για
RAID 0, RAID 1, SPANN & NRAID και υποστηρίζει τα εξής πρωτόκολλα :  NFS,
SAMBA, Print server &  FTP. Τα δε filesystems  που υποστηρίζει είναι :
fat32, ext2 & ext3.

Το εν λόγω NAS το έχω σετάρει να δουλεύει με NFS & RAID 1, (  2 δίσκοι
Seagate Barracuda 7200 SATA II 250GB),  και έχω απενεργοποιήσει όλα τα
υπόλοιπα πρωτόκολλα.

Το κουτί όμως δείχνει να είναι μια σκέτη απογοήτευση : κολλάει τακτικά και
ορισμένες φορές σε σημείο που ούτε το πλήκτρο reboot δουλεύει, ούτε το
κουμπί on-off. Άλλες φορές δεν βρίσκει τους σκληρούς δίσκους και μόνο μετά
από επανειλημμένα reboot τους ανακαλύπτει.
 Για να επανέλθει, στις περισσότερες περιπτώσεις θα  πρέπει να βγει από το
ρεύμα. Του έκανα upgrade σε νέο φρέσκο firmware αλλά το πρόβλημα παραμένει το
ίδιο. Εξωτερικά η θερμοκρασία του κουτιού φαίνεται καλή και στα log files του
δεν υπάρχει καμμία αναφορά σε σφάλματα.

Στο internet  δεν βρήκα κάτι που να υποδηλώνει ότι τι software παρουσιάζει
τέτοια προβλήματα ( Σχετικές αναφορές γίνονταν για την κάρτα δικτύου η οποία
δεν έπιανε το 1gbit  που λέει αλλά ως εκεί).

Υποψιάζομαι ότι πρέπει να είναι μάλλον πρόβλημα που αφορά μόνο την δική μου
συσκευή αλλά ακόμα δεν είμαι 100% σίγουρος.

Έχει δουλέψει κανείς κάνα τέτοιο κουτί και αν ναί, είχε παρόμοια προβλήματα;

Ευχαριστώ

Μ.Φ.Χ.
Νίκος Λαδής