Δημόσιο και μετάβαση σε OpenOffice, Linux, ΕΛΛΑΚ

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Wed Oct 1 16:46:11 EEST 2008

Στις Τετ 01 Οκτ 2008, ο/η Konstantinos Togias έγραψε:
> 1. Βρίσκω πολύ σωστή την πολιτική τους να μην επιτρέπεται από τον κάθε
> χρήστη αλλαγή του λογσιμικού που τρέχει κάθε υπλογιστής. Έτσι ο
> διαχειριστής διατηρεί την ομοιομορφία και τον έλεγχο του
> περιβάλλοντος, το οποίο πρέπει να έιναι ομοιόμορφο και ελεγχόμενο, ως
> περβάλλον παραγωγής.
[snip, snip]
> Το λάθος δεν είναι στο οτι υπάρχει
> πολιτική που καθορίζει τι software θα τρέχει στους υπολογιστές.

Ακριβώς γι'αυτό κι εγώ τον έγραψα στα παλιά μου παπούτσια και πέρασα sidux στο
δικό μου μηχάνημα. Διότι το policy δεν είναι επίσημο, ούτε έχει καθοριστεί
κάποιο policy με βάση τις ανάγκες του δικού μου τμήματος. Απλώς
ο "διαχειριστής" αποφάσισε οτι "ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ το linux", χωρίς κάποια
συνεννόηση π.χ. με τον προϊστάμενό μου, ο οποίος στην τελική δεν έχει κανένα
πρόβλημα και μάλιστα μου συζήταγε αν μπορούμε να περνάγαμε μέρος των
υπολογιστών του τμήματός σε linux!

Κι αν το περιβάλλον ήταν πραγματικά ελεγχόμενο, οι υπολογιστές συντηρούνταν
σωστά, υπήρχαν τα κατάλληλα αντιvirus, κλπ, θα πήγαινα πάσο. Επίσης αν
τρέχαμε ειδικό λογισμικό που να προϋπέθετε windows. Από τη στιγμή που δεν
υπάρχουν αυτά, δε βλέπω το λόγο να μη μου επιτρέπει να βάλω linux. Ιδιαίτερα
τη στιγμή που (1) τα windows μένουν ανέπαφα, και (2) τον απαλάσσω κάθε
ευθύνης για "support" του μηχανήματός μου.

Εδώ σου λέω οι υπολογιστές του τμήματος σέρνονται, και με το που έβαλα σε έναν
το flash-άκι μου γέμισε trojan! Και όταν είπα στο διαχειριστή οτι τα PC έχουν
ιό μου απάντησε "μόνο έναν?". Για τόσο περιβάλλον παραγωγής μιλάμε! Κατά τα
λοιπά η ομοιομορφία στο λειτουργικό σύστημα τους μάρανε...

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"