Linux-greek-users Digest, Vol 65, Issue 26

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Wed Oct 1 13:21:17 EEST 2008

on 10/01/2008 11:04 AM Giannis Papaioannou wrote the following:

> Για να αγιάσει τα μέσα ο σκοπός, πρέπει να είναι ο ίδιος ιερός. Οπότε το
> παράδειγμα του Αλέξανδρου είναι ατυχές.
>
> Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπάρχει ιερός σκοπός και δεν υπάρχουν
> μέσα που χρειάζεται να αγιαστούν. Όλα αυτά είναι άτοπες δηλώσεις σε ένα
> χαζό flamewar.
Σε πληροφορώ ότι το να αξιοποιήσω σωστά τα λεφτά μου (και να μην τα δώσω
στην M$) είναι ιερότατος σκοπός!

> Το ubuntu είναι μια πολύ καλή διανομή η οποία έχει ξεκολλήσει από τα
> συνηθισμένα ταμπού των λινουξάδων. Ο λόγος που έχει τόσο μεγάλη απήχηση
> δεν είναι τυχαίος.
>
> Για να μπορέσει το δημόσιο να αξιοποιήσει το open source, χρειάζεται
> εγγυήσεις, πράματα όπως SLAs. Αυτά δεν μπορεί να τα καλύψει
> οποιοσδήποτε, (όπως πχ. ένα πανεπιστήμιο με 5-6 πορωμένους λινουξάδες).
> Για αυτό υπάρχει η canonical, για αυτό υπάρχει η redhat κτλ.
Καμμία αντίρρηση. Μήπως πιστεύεις ότι η M$ θα τηρήσει αυτά τα SLA από
λόγους ηθικής υποχρέωσης; Δώσ`της Service level agreement, άλλο που δεν
θέλει! Λεφτά να παίρνει !

> Σχόλια για κακούς σκοπούς και άλλες χαζομάρες είναι παραφιλολογία. Να
> έχουμε να λέμε. Όσοι ζουν στην νεραϊδοχώρα όπου υπάρχουν οι κακοί και οι
> καλοί μάγοι παρακαλούνται να μην αγγίζουν τον μονόκερο.
Δυστυχώς ναι ... Ελλαδιστάν εδώ...