Switch για ακύρωση reboot/shutdown όταν τρέχει προκαθορισμένο process

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Nov 28 05:07:50 EET 2008

Giorgos Keramidas wrote:

> Είναι επίσης λίγο βλακεία σε περιπτώσεις σαν την:
>
>     - «Έχουν χακέψει το ssh key του root.  SHUTDOWN!»
>
>     [ μετά από 25 λεπτά απορίας που δεν παίζει το shutdown ]
>
>     - «Όχι ρε πούστη μου, είχα ξεχάσει το lock file!»
>
> Αλλά περί ορέξεως...

Η αλήθεια είναι ότι με προβληματίζει κι εμένα το γεγονός ότι έχει τον
απόλυτο έλεγχο του shutdown ένα endless loop. Επίσης, αν θυμάμαι καλά,
για όσο διαρκεί το loop δεν είναι δυνατό το login με κανένα τρόπο.
Δηλαδή, αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα, θα μείνει το μηχάνημα αιώνια ανοιχτό;

Θα χρειαστεί κάποια περισυλλογή...