Switch για ακύρωση reboot/shutdown όταν τρέχει προκαθορισμένο process

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Nov 25 20:02:32 EET 2008

Michael Iatrou wrote:

> Ναι, τι θεωρείς core αρχείο του λειτουργικού, το /etc/init.d/halt ή
> το /usr/src/linux/kernel/sys.c;

Προσωπικά, λόγω ημιμάθειας σχετικά με τα initscripts, δεν θα είμαι
άνετος αν έχω τροποποιήσει κάποιο από αυτά, οπότε τα θεωρώ αρχεία
συστήματος.

> Γενικά, αυτό που θες να κάνεις δεν είναι καλή ιδέα. Αν ο ενδεικτικός λόγος
> που αναφέρεις είναι και ο κύριος, τότε καλύτερα στο backup script να έχεις
> έναν έλεγχο αν έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς η διαδικασία και να χειρίζεσαι
> ανάλογα ένα πιθανό exception.

Ο κύριος λόγος είναι ότι τελευταία έτυχε να κάνω 1-2 φορές shutdown τη
στιγμή που το anacron έτρεχε το backup script μου.

Ο έλεγχος μέσα στο backup script είναι κάτι συμπληρωματικό, αλλά όχι η
λύση. Εφόσον τεχνικά είναι δυνατόν να ολοκληρωθεί το backup με επιτυχία
με την προσθήκη ενός απλού ελέγχου όπως περιέγραψα παραπάνω, τότε νομίζω
ότι αυτή η υλοποίηση είναι καλύτερη. Φυσικά, το καλύτερο θα ήταν να μπει
η ενέργεια "shutdown" ή "reboot" σε queue και αφού ολοκληρωθεί το
process A (δηλ το backup script), τότε να πραγματοποιηθεί και το
shutdown/reboot, αλλά αυτό είναι λίγο υπερβολικό.