font viewer

gagrilli gagrilli at freemail.gr
Fri Nov 21 22:31:26 EET 2008

* Michael Iatrou wrote, On 11/18/2008 07:24 PM:
Γεια χαρά,

 Ψάχνω για μια εφαρμογή με την οποία να μπορώ να κάνω preview fonts. Κάτι σαν
 το xfontsel δηλαδή, αλλά «εκσυγχρονισμένο» (πιθανόν σε GTK/QT, που να
 καταλαβαίνει από antialising/hinting κλπ).

> snip

ΤΙΑ

Κάτι που ίσως να σου κάνει και που δοκίμασα πρόσφατα με θετικές εντυπώσεις είναι
 το fontmatrix (http://fontmatrix.net/), γρήγορος viewer σε QT, με διάφορα
καλούδια , όπως υποστήριξη tags για επιλεγμένα fonts, ενεργοποίηση -
απενεργοποίηση κάποιων στο view, import και export, glyphs, και εξτρα καλούδι
την εκτύπωση font book για να το έχεις offline. Μπορεί να βολεύει.

Υ.Γ. είναι το πρώτο mail μου στη λιστα, οπότε αν βγει κάποιο λάθος ή κάποιος
ενοχληθεί, έχει προκαταβολικά τη συγγνώμη μου και ας μου πει τί έφταιξε..

--
 /"\
 \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN