Wanted: Free shell account

Stella Korakaki stella at tux.gr
Wed Nov 19 14:14:56 EET 2008

>     linode rox badly !!!
>
>     +1 apo emena
>
>     <http://lists.hellug.gr>
>

> Λεω να τους τιμήσω και εγώ...

Αν κάποιος έχει ήδη λογαριασμό στην linode, μπορεί να δώσει το referral
code του στους γνωστούς του που θέλουν να γραφτούν κερδίζοντας 20$ για
κάθε νέα εγγραφή. Το λέω γιατι εγω το ανακάλυψα αφού εστειλα 5-6
γνωστούς μου και γράφτηκαν :-)  Οπότε αν κάποιος φίλος σας έχει ήδη, ας
του κάνετε αυτό το δωράκι αν έχετε σκοπό να γραφτείτε.
Πάντως 1 χρόνο που τους χρησιμοποιώ, είμαι απίστευτα ικανοποιημένη
απ'τις τιμές τους, το support τους, την σταθερότητα των μηχανημάτων τους
και τα εργαλεία διαχείρησης που προσφέρουν.