font viewer

DJ Art djart at linux.gr
Tue Nov 18 20:39:04 EET 2008

On Tuesday 18 November 2008, Michael Iatrou wrote:
> Γεια χαρά,
>
> Ψάχνω για μια εφαρμογή με την οποία να μπορώ να κάνω preview fonts.
> Κάτι σαν το xfontsel δηλαδή, αλλά «εκσυγχρονισμένο» (πιθανόν σε
> GTK/QT, που να καταλαβαίνει από antialising/hinting κλπ).
>
> Το tkfont *δεν* είναι αυτό που ψάχνω και το "preview" που προσφέρει
> π.χ. το OpenOffice καλύπτει το οπτικό κομμάτι, αλλά δεν προσφέρει
> επιπλέον πληροφορίες για το font (encodings κλπ).
>
> ΤΙΑ

Εγώ θυμάμαι ότι στο KDE (3) πάω και κάνω το dummy διπλό κλικ πάνω σε ένα
αρχείο ttf και μου ανοίγει εναν "Font Viewer" παρόμοιο με αυτόν που
υπάρχει στα windows που του βάζεις μια φράση και στην γράφει 3-4 φορές
σε διάφορα μεγέθη και επιπλεόν πάνω πάνω σου δείχνει όλα τα chars. Δε
σου κάνει ούτε αυτό ? :P

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?