Debian leei oti exw customized configuration files enw den exw

Giannis Papaioannou jhn at hellug.gr
Tue Nov 18 11:40:51 EET 2008

Antonis Christofides wrote:
> Πολλές φορές στη διάρκεια του debian upgrade έχω δει ένα μήνυμα
> «configuration file changed by you or by a program», νομίζω, ενώ δεν
> έχω πειράξει τίποτε. Για παράδειγμα, τώρα που κάνω upgrade ένα
> ubuntu, μου βγάνει: «Replace the customized configuration file
> '/etc/dbus-1/system.d/bluetooth.conf'?» Ε λοιπόν δεν υπάρχει η
> παραμικρή ελπίδα να έχω πειράξει το συγκεκριμένο αρχείο. Δηλαδή να
> ασχολήθηκα με bluetooth σε μηχάνημα που δεν έχει bluetooth το βρίσκω
> εξαιρετικά χλωμό.
>
> Γιατί λοιπόν το σύστημα νομίζει αυτά τα πράγματα;

Το συγκεκριμένο αρχείο μπορεί να άλλαξε από κάποιο άλλο auto
configuration εργαλείο ή από εσένα αλλά μέσα από gui (bluez-utils,
bluez-gnome etc). Αυτό συμβαίνει σε πολλές περιπτώσεις και για αυτό
είναι φυσικό να δέχεσαι τέτοιες ερωτήσεις στα upgrades.

Μια γενική (όχι ειδική) αντιμετώπιση είναι: Δες ποιες είναι οι διαφορές
του αρχείου με την νέα έκδοση που προσπαθεί να εγκαταστήσει. Αν δεν
καταλαβαίνεις τίποτα από τις διαφορές, επέλεξε ναι. Αν αναγνωρίσεις κάτι
στο παλιό αρχείο που μπορεί να προέρχεται από δική σου ενέργεια, επέλεξε
όχι.

--
JHN