Debian leei oti exw customized configuration files enw den exw

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Tue Nov 18 11:38:10 EET 2008

Antonis Christofides wrote:
> Πολλές φορές στη διάρκεια του debian upgrade έχω δει ένα μήνυμα
                                ^^^^^^^^
> «configuration file changed by you or by a program», νομίζω, ενώ δεν
> έχω πειράξει τίποτε. Για παράδειγμα, τώρα που κάνω upgrade ένα ubuntu,
                                                                 ^^^^^^^^
> μου βγάνει: «Replace the customized configuration file
> '/etc/dbus-1/system.d/bluetooth.conf'?» Ε λοιπόν δεν υπάρχει η
> παραμικρή ελπίδα να έχω πειράξει το συγκεκριμένο αρχείο. Δηλαδή να
> ασχολήθηκα με bluetooth σε μηχάνημα που δεν έχει bluetooth το βρίσκω
> εξαιρετικά χλωμό.

> [...]

Συνηδειτοποιεις τη διαφορα μεταξυ αυτων των δυο? :)

Υποψιαζομαι οτι του ubuntu του αρεσει να ενσωματωνει ενα καρο λαλακιες
που αλλαζουν το configuration του συστηματος κατω απο τα ποδια σου,
χαριν ευχρηστιας. Το debian, ακομα, προσπαθει να το ψιλοαποφυγει.

Πολυ χρησιμο σ'αυτες τις περιπτωσεις ειναι το γεγονος οτι το apt-get σου
δινει την επιλογη να δεις το diff output μεταξυ του εγκατεστημενου
configuration file και αυτου που παει να κανει install. Στην πλειονοτητα
των περιπτωσεων θα δεις οτι τα differences ειναι trivial, και μερικες
φορες μπορουν να αγνοηθουν.