Wanted: Free shell account

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Nov 18 11:37:26 EET 2008

2008/11/17 George Notaras <gnot at g-loaded.eu>:
> Το ζητούμενο είναι η παρακολούθηση ενός web server από κάποιο άλλο
> μηχάνημα διαμέσου του ιντερνετ. Όλες οι ιδέες είναι ευπρόσδεκτες. Ευχαριστώ.

εγώ έχω access σε 3-4 λινουξάκια τα οποία είναι almost always on και
σε διαφορετικά δίκτυα (ένα στην Αμερική τα άλλα στην Ελλάδα). Δεν
μπορώ να σου δώσω shell acount αλλά αν θες να μου δώσεις το script σου
να το τρέχω δεν έχω πρόβλημα. Ισως να υπάρχουν κι άλλοι εθελοντές.
Αλήθεια δεν υπάρχει κάτι έτοιμο για να αληλοπαρακολουθούν τα μηχανάκια
τους 10-20-30 άτομα?