Wanted: Free shell account

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Nov 17 17:31:29 EET 2008

Ψάχνω για κάποιο shell account που να έχει κάποιο αξιοπρεπές εγγυημένο
uptime από το οποίο να μπορώ να ελέγχω τη σωστή λειτουργία ενός web
server. Δηλαδή θέλω να μπορώ να τρέχω ένα script, γραμμένο σε μια
ανθρώπινη γλώσσα προγραμματισμού (βλ python, bash, php), μέσω cron κάθε
5-10 λεπτά, το οποίο θα με ειδοποιεί σε περίπτωση προβλήματος.

Έκανα ένα σχετικό ψάξιμο για shell accounts, αλλά τα μεν free είναι πολύ
περιορισμένα ενώ τα επι πληρωμή τα βρίσκω ακριβά γι αυτό που ζητάω (όπως
και γι αυτά που προσφέρουν). Με άλλα λόγια, αντί να πληρώσω $5/μήνα για
ένα shell account, προτιμώ να νοικιάσω με $7/μήνα ένα vps της πλάκας και
να κάνω αυτό που θέλω σαν άνθρωπος χωρίς να μπλέξω με τους περιορισμούς
ή τις 'geekιές' των shell accounts (αναφέρομαι κυρίως στα free shell
accounts).

Η ιδέα αυτή προέκυψε μετά από ένα περίεργο πρόβλημα που αντιμετώπισα τις
τελευταίες ημέρες, συγκεκριμένα από 14/11, κατα το οποίο τα http
requests από το ιντερνετ δεν έφταναν ποτέ στον τοπικό web σερβερ, ενώ
αντίθετα τα requests από το τοπικό δίκτυο, στο οποίο συμμετέχει και ο
παραπάνω web server, εξυπηρετούνταν κανονικότατα. Το πρόβλημα το
ανακάλυψα σήμερα Δεν έχω καταλήξει ακόμα τι έφταιγε, η forthnet, το
router ή οτιδήποτε άλλο σχετικό με τον web server. Το κακό είναι ότι με
το συγκεκριμένο θέμα έχω ξοδέψει σχεδόν τη μισή ημέρα και είμαι
εξαιρετικά βιδωμένος αυτή τη στιγμή.

Το ζητούμενο είναι η παρακολούθηση ενός web server από κάποιο άλλο
μηχάνημα διαμέσου του ιντερνετ. Όλες οι ιδέες είναι ευπρόσδεκτες. Ευχαριστώ.