RAID, lvm και άλλα δαιμόνια

Harris Kosmidhs hkosmidi at laboratorium.gr
Wed Nov 12 11:10:36 EET 2008

Alexandros Kosiaris wrote:

> Να χρησιμοποιήσεις παντού UUIDs. Μένουν σταθερά και σε σώζουν από
> πολλούς μπελάδες.

Με sudo vol_id /dev/raid/root να υποθέσω ε;
    ID_FS_UUID=907afdae-5ca1-45f2-b173-b5b4cec1d01f

> Οπότε τα θες έτσι:
>
> kernel        /vmlinuz-2.6.27-7-generic root=UUID=<toUUID tou
> initrd        /initrd.img-2.6.27-7-generic
>
> Τα αρχικά / χρειάζονται σίγουρα στον grub-0.97-2 που έχω εγώ. Δεν
> παίζει χωρίς αυτά.

Επειδή κάτι έκοψες εδώ εννοείς το UUID του / (/dev/raid/root) ή του
/boot (/dev/sdb1) ?? Γιατί τα /vmlinuz-2.6.27-7-generic υπάρχουν στο /boot.

> Απλά να προτείνω ακόμη μία εγγραφή με root(hd3,0)(αυτό πρέπει να είναι
> το sdd) για το ubuntu ώστε να έχεις ακόμη μία εγγραφή που να
> χρησιμοποιεί το /boot του /dev/sdd για backup.
Ναι, το είχε προτείνει και κάποιος άλλος και το έχω στο μυαλό μου.

> grub> root(hd1,0)
> grub> setup(hd1) # Μόλις τον έβαλες στον /dev/sdb
> grub> root(hd3,0)
> grub> setup(hd3) # Και στον /dev/sdd αντίστοιχα

Ποιο menu.lst όμως θα διαβάσει; Δεν πρέπει να κάνω κανένα chroot σε
κάποιο φάκελο όπως έκανα παλιά για να περάσω το Lilo?

Ευχαριστώ