965 performance

supermod supermodmusic at gmail.com
Mon Nov 10 23:10:00 EET 2008

Καλησπέρα!
Να ρωτήσω... Δοκίμασα τις προάλλες το Fedora 10 Preview live cd με Gnome
και παρατήρησα οτι η vga μου (Intel 945) τρέχει ΠΟΛΥ πιο γρήγορα απο οτι
στις υπόλοιπες διανομές που έχω δοκιμάσει. Αυτή τη στιγμή σε Ubuntu 8.10
με την εντολή glxgears δεν απέδιδε σε καμία περίπτωση πάνω απο 800 fps,
ενώ με το Fedora απέδιδε γύρω στα 1100 fps. To compiz επείσης έτρεχε
ΠΟΛΥ καλύτερα χωρίς τα συνηθισμένα "σπασιματάκια" στην κίνηση!
Τί κάνει διαφορετικά η Fedora 10 απο τις υπόλοιπες διανομές;;;;