film scanning

Σταύρος Γιαννούρης stavrosg at hellug.gr
Mon Nov 10 12:25:36 EET 2008

Quoting "George Notaras" <gnot at g-loaded.eu>:

> Βασικά κι εγώ το έχω αποφασίσει για το συγκεκριμένο, απλά σε ρώτησα μπας
> και υπάρχει κάποιο νέο της τελευταίας στιγμής όσον αφορά την υποστήριξη.

> Μια δοκιμή στο παρελθόν της 64μπιτης έκδοσης μιας διανομής με έπεισε ότι
> δεν ήρθε ακόμα ο καιρός των 64 διφίων. :)

ΟΚ. Πάντως εμένα μου κακοφάνηκε αυτό, και σίγουρα θα προτιμούσα ένα ελέυθερο
back-end. Φταίω κι εγώ που δεν έδωσα τη δέουσα σημασία πριν την αγορά.
Σημειώνω επίσης οτι το plugin έρχεται σε μορφή rpm, οπότε αν δεν
εγκαθιστάς σε rpm-based διανομή θα χρειαστείς το alien.

> Έχοντας περίεργες εμπειρίες με 2 scanner μέχρι τώρα στο linux, θα πω το
> εξής: από τη στιγμή που σκανάρει και δεν συμπεριφέρεται ως ένα απλό USB
> ταψί με φως και καπάκι, εγώ πλέω σε πελάγη ικανοποίησης!

> Αν και δεν έχω καμία εμπειρία από σκανάρισμα φωτογραφιών, μου φαίνονται
> πάρα πολύ καλές όσον αφορά τα χρώματα. Βέβαια και τα θέματά τους είναι
> άψογα.

Να σημειώσω μόνο οτι όταν βγηκαν από το scanner ήταν λίγο "περίεργα"
τα χρώματα
αλλά διορθώθηκαν με ένα auto white balance στο gimp. Υποθέτω οτι αν βάλω ICC
profile για το scanner στο sane δεν θα χρειαστεί άλλη επέμβαση, αλλά και αυτό
στα προσεχώς :)

> Κάτι τελευταίο, όχι και τόσο σημαντικό, αλλά χρήσιμο καμιά φορά. Ποιο
> OCR περιλαμβάνει το συνοδευτικό software? Ρωτάω για να ρίξω μια ματιά αν
> παίζει με wine.

Δεν είδα καθόλου το συνοδευτικό CD. Έμεινε μέσα στο φακελάκι όπως ήρθε.
Θα το κοιτάξω πάντως το απόγευμα που θα πάω στο σπίτι και θα ενημερώσω.

S.