FYI: QtCreator is out

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Fri Nov 7 14:40:50 EET 2008

Ίσως οι περισσότεροι να το ξέρετε ήδη...

http://trolltech.com/developer/qt-creator
http://labs.trolltech.com/blogs/category/qtcreator/

...στέλνω το email αυτό περισσότερο για να μοιραστώ τον off-the-scale
ενθουσιαμό μου σχετικά με το άρτι αφιχθέν Qt Creator (και με την Qt4
γενικότερα). Το χρησιμοποιώ εδώ και λίγες μέρες, και μπορώ με
βεβαιότητα να πω οτι κάνει συγκινητικά πιο εύκολη τη ζωή του (εχμ,
*αρχάριου*) προγραμματιστή της Qt4.

Τα περισσότερα εργαλεία υπήρχαν ήδη (=Qt Designer, Qt Linguist, Qt
Assistant). Σ'αυτά προστέθηκαν κι άλλα, όπως ο "πολύχρωμος" editor
(είναι απολαυστικός!), και όλα μαζί ενοποιήθηκαν σε ένα integrated
περιβάλλον, το οποίο είναι τόσο seamless (τέλος η πλειάδα παραθύρων
στο desktop μου!) που το νιώθω μέσα μου να λειτουργεί σαν επέκταση του
μυαλού μου! (Am I getting assimilated, or what?)

Σταματώ εδώ αυτό το email που ακούγεται ολοένα και περισσότερο σαν
διαφήμηση, και προτρέπω όποιον ενδιαφέρεται για C++/Qt4 να τσεκάρει
αυτό το καταπληκτικό εργαλείο.

Θοδωρής

Υ.Γ. Η άδειά του προς το παρόν είναι κλειστή (Nokia Technology Preview
License) γιατί είναι... technology preview ;-), και υπάρχει η
εκπεφρασμένη πρόθεση η τελική έκδοση του προγράμματος να είναι GPL'd.