Cosmote Internet On The Go (HUAWEI E170 HSPA USB Stick) & Ubuntu 8.04 (solved)

Emmanouil Karavidas karavidas at gmail.com
Fri Nov 7 10:58:50 EET 2008

Meta apo upgrade se Ubuntu 8.10 to mono poy xreiasthke na kanw htan na
tre3w to "network configuration" (system/preferences/network
configuration), "add" sto "mobile broadband", na tre3w ton oghgo kai
apla na dhlwsw oti xreisimopoiw to diktyo ths Cosmote.

Sth synexeia ena edit sthn mobile broadband syndesh kai kanoyme tis e3hs
aples tropoihseis: "Mobile Broadband/Advanced/APN: internet (htan
3g-internet)". Telos apo8hkeyoyme to PIN ths kartas (an to exoyme
energopoihmeno) kai eimaste etoimoi.

Se shmeia me adynamo 3G shma einai poly poio sta8ero se sxesh me ta
windows. Se aplo diktoio 2G, den to exw dokimasei akoma.

Se genikes grammes h taxythta einai ikanopoihtikh gia serfarisma, mail
kai mikra download, alla e3artatai panta apo thn katastash toy diktyoy
(shma, xwritikothta diktyoy, apostash - optikh epafh me thn keraia).

Telos, distyxws se Ubuntu 8.04 den katafera na to doylepsw.

Eyxaristw oloys gia thn boh8eia.

Manos Karavidas