1ο Τεύχος Ubuntistas / To Περιοδικού της Ελληνικής Κοινότητας ubuntu-gr

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Tue Nov 4 18:50:07 EET 2008

On Tuesday 04 November 2008, Ilias Paraponiaris wrote:
> Εκτιμώ ότι πιθανόν να ενδιαφέρει κάποια από τα μέλη της λίστας.
> Ιδού το link της ανακοίνωσης:
> http://ubuntu.opengr.net/viewtopic.php?f=35&t=1689
> Η ανακοίνωση ακολουθεί παρακάτω.

Κατ' αρχάς, συγχαρητήρια για την προσπάθεια.

Θα ήθελα να επισημάνω κάτι τεχνικό. Μόνο εγώ "νιώθω" ότι το pdf θα
χρειαζόταν περαιτέρω optimization ?

Πηγαίνω (randomly) στις διάφορες σελίδες του και παρατηρώ ένα ισχνό cpu
load και κάποια (αρκετά) δευτερόλεπτα μέχρι να γίνει render η κάθε
σελίδα και να εμφανιστεί το κείμενο μέσα της ....
Έχω δοκιμάσει διάφορους pdf viewers, ο acrobat μου φαίνεται έχει το
μικρότερο cpu usage, το δε xpdf ξεκινάει πιο γρήγορα το rendering, αλλά
εμφανίζονται τα γράμματα σταδιακά από low resolution μέχρι το τελικό
αποτέλεσμα.