RAID, lvm και άλλα δαιμόνια

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Tue Nov 4 18:42:19 EET 2008

Στις Τρι 04 Νοε 2008, ο/η Giorgos Keramidas έγραψε:

> Και πολύ ανεκτικός είσαι, νομίζω.  Εγώ θα 'λεγα ότι είναι 6 partitions
> past insanity.

Ωχ! Ωχ! Μη βαράτε ντε... :-)
Κατ'αρχήν τα έχασα στο μέτρημα, στο sda10 φτάνω, όχι στο sda11...

Έχουμε λοιπόν και λέμε:
1 primary partition τα προεγκατεστημένα Windoze (διότι παρότι αποψιλωμένα,
αχρησιμοποίητα και συρρικνωμένα στα 7GB, δε μου κάνει καρδιά να τα σβήσω)
1 primary partition για την π***ριά της HP ονόματι QuickPlay (ούτε αυτό μου
κάνει καρδιά να το σβήσω)
1 extended partition που περιέχει ως logical partitions:
	1 σε reiserfs για το sidux (βασικό μου σύστημα)
	2 σε reiserfs για να παίζω με διάφορες διανομές
	1 swap
	1 μικρό σε vfat για κάποια αρχεία
	1 μεγάλο (περίπου 60% του δίσκου) σε xfs για τα υπόλοιπα αρχεία + mp3/videos

Ήτοι σύνολο 3 primary και 6 logical...
Που το περίεργο ή το ασυνήθιστο στο παραπάνω setup???? :-D

Θοδωρής

Υ.Γ. Ναι, προτιμώ για τις εφαρμογές μου το reiserfs από το ext3...

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"