Η γνώμη σας για το Virtualbox

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Thu May 29 15:11:21 EEST 2008

When the date was Thursday 29 May 2008, George Notaras wrote:

> Αν έχει χρησιμοποιήσει κανείς το Virtualbox σε Linux, θα με ενδιέφερε η
> γνωμη του σε σύγκριση πάντα με άλλες λύσεις, κυρίως VMware. Μέχρι τώρα
> χρησιμοποιούσα το QEMU και λίγο το VMware. Πριν μερικές μέρες κατέβασα
> το Virtualbox και μάλιστα την open-source έκδοση, η οποία
> μεταγλωττίστηκε απροβλημάτιστα και δούλεψε άψογα με 2.6.25 πυρήνα.
> Γενικά είμαι 100% ικανοποιημένος από χαρακτηριστικά και δυνατότητες.
>
> Αυτό που θα ήθελα πιο πολύ να γνωρίζω είναι αν υπολείπεται σε ταχύτητα
> έναντι του VMware και γενικά αν υπάρχει κάτι στραβό που θα έπρεπε κανείς
> [...]

Γιατί δεν κάνεις ένα μικρό τεστ για να το διαπιστώσεις μόνος σου; Και μετά
να μας πεις κι εμάς τα αποτελέσματα για τα συγκεκριμένα workloads που
δοκίμασες. Σε τελική ανάλυση, δεν έχει σημασία πιο είναι πιο γρήγορο
γενικά, σημασία έχει ποιό είναι πιο γρήγορο στη χρήση που εσύ θες να
κάνεις.

--
 Michael Iatrou