Κλείσιμο του dhclient

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu May 29 10:50:11 EEST 2008

Christos Ricudis wrote:

> Giati apla de dhmiourgeis to mproumhden interface eks'arxhs ?

Αν ήξερα πώς γίνεται το μόνιμο br0, θα το έφτιαχνα. :) θα το κοιτάξω
όμως, thanks.

Από την άλλη, δεν ξέρω μετά από κάτι τέτοιο πόσο πολύ θα τα παίξουν τα
διάφορα services τύπου NetworkManager, τα οποία εμφανίζουν κάποιες
δυσλειτουργίες και στα κανονικά τους. Πχ πάλευα να το ρυθμίσω με static
IP και κατόπιν έμαθα ότι δεν παίζει καλά με static, αλλά μόνο με dhcp.
Τρέχα γύρευε...