Re: GPL και ελληνική νομοθεσία

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed May 28 12:33:49 EEST 2008

2008/5/28 costas <linuxlists at freemail.gr>:
> Σχετικά με θέματα νόμων και της εφορείας....
>
> Πριν από αρκετό καιρό μπήκαν 2 φορατζήδες σε ένα γραφείο και ζητούσαν
> τιμολόγια για τα προγράμματα (Linux, Gimp κτλ)
>
> Με το συγκεκριμένο χώρο δεν έχω την οικειότητα να ρωτήσω τί έγινε τελικά
> αλλά....
>
> Σας έχει τύχει ποτέ κάτι τέτοιο;
>
> Ξέρει κανείς τί ισχύει από άποψη ΚΒΣ (Εφορεία, τιμολόγια κτλ);

για κάθε εγκατεστημένο λογισμικό απαιτούν να έχεις τιμολόγιο αγοράς
και άδεια χρήσης (ζητάν και το πρωτότυπο CD καμιά φορά έχω ακούσει)

αυτά ξέρουν, αυτά ζητάνε

> Είμαι τυπικά εντάξει με το λινουξάκι μου και (πχ.) το Lazarus  που έκανα
> compile με τα χεράκια μου ή θα βρεθεί καν'ας "ξύπνιος" να μου ζητήσει
> τιμολόγια;

εσύ εντάξει είσαι αλλά φυσικά και θα βρέθεί κάποιος "ξύπνιος" να σου
ζητήσει τιμολόγια -- η δουλειά τους είναι να κάνουν τους ξύπνιους για
να ανεβεί το νούμερο στο οποίο θα τα βρείτε.