ubuntu root password

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Mon May 26 22:20:30 EEST 2008

V13 wrote:

> Diladi, gia na katalabo, to na xreiazetai kapoios 2 passwords (toy xristi kai
> toy root) einai ligotero asfales apo to na xreiazetai ena mono (toy xristi) ?

erm? ennoeis PermitRootLogin no? h kapou s'exasa?

> auth       sufficient pam_wheel.so trust
>
> k.a.

Den eipa to anti8eto :) einai kai to sudo enas tropos wstoso (ok safws
oxi o kaluteros)

> chsh -s /bin/ksh root
>
> apt-get install windows
>
> klp klp...
>
> Diladi proorizetai gia mi-ikanoys xristes (?)

Erm, apo auth thn optikh gwnia nai, upo8etw :)
> Diladi (^2), gia na ksanakatalabo, o logos poy to ubuntu exei to sudo etsi
> einai to na prostateysei ton *admin*
(fantazomai oti) oxi.
> enos mixanimatos apo to na dinei to root
> password se alloys xristes? (!??!??!?!!!????!?!?!?!) San na leme oti
> proorizetai protarxika gia xrisi se servers! (?)

Egw proswpika to xrhsimopoiw me auto ton tropo :-p (kai oxi se Ubuntu) e.g.
%wheel ALL=NOPASSWD: /usr/local/apache2/bin/apachectl reload

Einai bolikos tropos na dineis *polu sugkekrimena* dikaiwmata se omades
xrhstwn xwris na dineis to root pass.

> 0.01 resta

Ma ti strimmenos :-)
(giati etsi mas areseis)