Η δειλή-δειλή ανακοίνωση ενός λινουξοχώρου στη Θεσσαλονίκη...

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Fri May 16 10:56:57 EEST 2008

Καλησπέρα σας,

Έχω ένα χώρο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης που μπορώ να διαθέσω για
χρήση από το HELLUG. Βρίσκεται στη Πτολεμαίων, ακριβώς πάνω από την
Εγνατία στο ύψος του Βαρδάρη. Δείτε το κέντρο αυτού
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=el&geocode=&q=%CE%B8%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%B7&sll=51.618017,3.032227&sspn=15.986995,41.132813&ie=UTF8&ll=40.639781,22.938284&spn=0.004763,0.010042&z=17

Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, έχει μέγεθος 25τμ και είναι σε κακή
κατάσταση αλλά πιστεύω ότι μπορεί να αξιοποιηθεί με λίγο δουλειά σαν
μόνιμος χώρος συναντήσεων και εκδηλώσεων του HELLUG στη Θεσσαλονίκη.

Επειδή εγώ δεν θα ασχοληθώ πολύ λόγω χρόνου, ο άνθρωπος που ανέλαβε
την διαχείριση αυτής της προσπάθειας είναι ο
Μπουκουβάλας Κώστας <quantis at hellug.gr>. Ο δικός μου ρόλος θα
παραμείνει συμβουλευτικός και το κυριότερο που θα φροντίζω να γίνει
είναι μην εκτεθώ από την χρήση του χώρου αυτού και να εμποδίσω πάση
θυσία τον Ρικούδη να το κάνει αποθήκη...

Έχει γίνει ήδη μια προετοιμασία του χώρου, όπως βάψιμο, καθάρισμα και
επισκευές και από εδώ και πέρα χρειάζεται κουβαλητές :)

Θα ακολουθήσει μήνυμα από τον Κώστα όπου θα αρχίσει μαζεύει
συμμετέχοντες στην προσπάθεια αυτή.

Είμαστε ανοιχτοί σε τυχόν σχόλια ή προτάσεις.

Καλή μας αρχή :)