intel 3945abg αδυναμία σύνδεσης

Christos Nouskas nouskas at gmail.com
Wed May 14 04:57:47 EEST 2008

Μάριος Κ. wrote:
> Έχω ένα laptop HP pavilion 6680 που έχει την κάρτα της intel 3945abg.
> Χρησιμοποιώ kubuntu 8.04.
> Η κάρτα αναγνωρίσεται κανονικά, βλέπει το δίκτυο essid, σήμα κτλ, αλλά
> δεν συνδέεται. Δεν έχω encryption. Υπάρχει wep με open authentication,
> (τουλάχιστον με αυτά συνδέεται στα windows), Το πρόβλημα μοιάζει με
> https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/network-manager/+bug/121439
> αλλά εγώ έχω φορτώσει τον iwl3945.
> Καμιά βοήθεια?

 Δοκίμασε να αλλάξεις το essid όπως πρότεινε ο V13. Επίσης, δοκίμασε να
δώσεις IP χειροκίνητα και δες αν απαντά σε ping το AP. Μού έχει τύχει σε
συγκεκριμένο AP να μην δίνει IP στο dhcpcd και να δίνει στο dhclient και
στο pump, τρέχα-γύρευε δηλαδή. Χρήσιμες πληροφορίες θα βρείς και στο
gentoo-wiki: http://www.gentoo-wiki.com/HARDWARE_ipw3945

--
   #######	"We are Pentium of Borg. Division is futile.