Diaforetiko shell analoga me to mixanima

Theodoros V. Kalamatianos thkala at softlab.ece.ntua.gr
Tue May 13 19:01:35 EEST 2008

On Tue, 13 May 2008, Antonis Christofides wrote:

> Έχω LDAP+NFS server (αν και δεν νομίζω ότι παίζει ρόλο αυτό, και
> NIS να είχα το ίδιο πρόβλημα) και ένα client. Θέλω ο χρήστης να έχει
> διαφορετικό shell (/bin/bash) όταν κάνει logon στον client και
> διαφορετικό (/usr/bin/rrsh ή /bin/false) όταν κάνει logon στον server.
> Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο? Αν όχι, τι workaround;

Ένα γρήγορο workaround θα ήταν να έχεις ως shell π.χ. το /bin/wowsh το
οποίο θα είναι symlink στο /bin/false στο server και στο /bin/bash αλλού.
Θα πρέπει φυσικά να το έχεις στο /etc/shells.

Εναλλακτικά το PAM προσφέρει διάφορα modules, όπως το pam_listfile με τα
οποία μπορείς να επιτύχεις παρόμοια αποτελέσματα.

Tώρα αν αυτό μπορεί να γίνει αποκλειστικά μέσω LDAP, δεν το γνωρίζω.