έσβησα το initrd μου!!!

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Sun May 11 16:56:46 EEST 2008

Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Στις Κυρ 11 Μαι 2008, ο/η Manolis Kiagias έγραψε:

> Μήπως αυτός ο τρόπος ισχύει πριν την εγκατάσταση του πυρήνα?
>
> Γιατί σύμφωνα με αυτό εδώ:
>
> http://kernel-handbook.alioth.debian.org/ch-initramfs.html
>
> για μετά την εγκατάσταση του πυρήνα κάνεις "regenerate" το initramfs με
> dpkg-reconfigure linux-image-<εκδοση>
>
> Είναι ισοδύναμοι οι δύο τρόποι?

Όχι, απλώς τo mkinitramfs είναι ο "στάνταρ" τρόπος και μπορείς να τον
χρησιμοποιήσεις και σε πυρήνα vanilla (και πρακτικά και σε οποιαδήποτε
διανομή, όχι μόνο debian). To dpkg-reconfigure είναι debian specific,
δεν ξέρω όσο αφορά τον πυρήνα τι κάνει από μέσα, το πιο πιθανό πάντως
είναι ότι δεν θα μπορεί να παίξει με "ξένο" πυρήνα. (Το dpkg-reconfigure
το εχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές για locales, xorg κλπ)