έσβησα το initrd μου!!!

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Sun May 11 16:35:29 EEST 2008

Theodore Lytras wrote:
> Μη βαράτε, μπορεί να συμβεί στον καθένα. Και μή ρωτάτε πως τα
> κατάφερα... (κλαψ,λυγμ)
>
> Έσβησα κατά λάθος το initrd.img μου και τώρα το grub δεν μπουτάρει.
>
> Τρέχω debian sid (sidux) με πυρήνα 2.6.25.3 . Τι θα πρέπει να κάνω για
> να το ξαναφτιάξω?
>
> Αυτό που έκανα ήταν να κάνω copy/paste ένα άλλο ζεύγος πυρήνα και
> initrd (από το linux mint) στο /boot του debian, και να μπουτάρω με
> αυτό. Όμως, όπως είναι λογικό δεν βρίσκει διάφορα απαραίτητα kernel
> modules και δεν έχω ούτε δίκτυο ούτε τίποτα. Έδωσα mkinitrd (όπως είχα
> [...]
Αν και δεν έχω βάλει sidux, επειδή έχω διάφορα debian servers στα οποία
πάντα τρέχω vanilla Linus πυρήνα, το initrd.img φτιάχνεται με την
mkinitramfs, κάπως έτσι:

/usr/sbin/mkinitramfs  -o /boot/initrd.img     2.6.25.3

όπου προφανώς το 2.6.25.3 είναι η έκδοση του πυρήνα (αντιστοιχεί στο
όνομα  καταλόγου που υπάρχει στα /lib/modules)