έσβησα το initrd μου!!!

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Sun May 11 15:58:11 EEST 2008

Μη βαράτε, μπορεί να συμβεί στον καθένα. Και μή ρωτάτε πως τα
κατάφερα... (κλαψ,λυγμ)

Έσβησα κατά λάθος το initrd.img μου και τώρα το grub δεν μπουτάρει.

Τρέχω debian sid (sidux) με πυρήνα 2.6.25.3 . Τι θα πρέπει να κάνω για
να το ξαναφτιάξω?

Αυτό που έκανα ήταν να κάνω copy/paste ένα άλλο ζεύγος πυρήνα και
initrd (από το linux mint) στο /boot του debian, και να μπουτάρω με
αυτό. Όμως, όπως είναι λογικό δεν βρίσκει διάφορα απαραίτητα kernel
modules και δεν έχω ούτε δίκτυο ούτε τίποτα. Έδωσα mkinitrd (όπως είχα
παλιά στο suse) αλλά δεν έκανε τίποτα. Υποθέτω αλλιώς γίνεται στο
debian, αλλά πως?

Ευχαριστώ,
Θοδωρής