You can with V

Stavros Temertzidis bullgr at gmail.com
Thu Mar 27 19:03:48 EET 2008

Γεια στη λίστα...

Γράφτηκα πριν λίγες μέρες σε αυτή τη λίστα και το μόνο που έχω αποκομήσει
από αυτή μου την ενέργεια είναι να λαμβάνω spam mails όπως αυτό.

Γιατί επιτρέπεται αυτό δεν μπορώ να καταλάβω, ενώ σε άλλες λίστες (με
μεγαλύτερη κίνηση)
που είμαι εγγεγραμμένος δεν συμβαίνει αυτό (ubuntu-gr, el-drupal).

Τι γίνεται, οι υπεύθυνοι της λίστας κ@λοβαράνε; Γιατί δεν τους διαγράφουν;

Μου δίνεται η αίσθηση ότι αυτή η λίστα είναι παρατημένη, παραμελημένη, χωρίς
κινητικότητα
(αλήθεια που είναι όλα τα μέλη της λίστας;).

Εάν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση θα διαγραφώ από τη λίστα...

2008/3/27, Rene Spaulding <philippine.davie at maribodyrehospital.dk>:

> --

10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10