Apache configuration Include

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed Mar 26 16:43:42 EET 2008

Antonis Christofides wrote:
> Πολύ συχνά έχω sites που δουλεύουν και με http και με https. Το
> configuration σ᾽ αυτές τις περιπτώσεις είναι κάπως έτσι:
>
>     <VirtualHost *>
>         [Λίγες γραμμές ειδικά για το http]
>         [Άπειρες γραμμές configuration κοινές για τα http & https]
>     </VirtualHost>
>
>     <VirtualHost *:443>
>         [Λίγες γραμμές ειδικά για το https]
>         [Άπειρες γραμμές configuration κοινές για τα http & https]
>     </VirtualHost>
>
> Για να μην γράφω τις άπειρες γραμμές configuration δύο φορές, ο μόνος
> [...]

Αν και δεν είμαι ειδικός επί του θέματος, νομίζω πως δεν υπάρχει άλλος
τρόπος εκτός του "Include". Από την άλλη όμως, ίσως να υπάρχει κάποιο
3rd party module που να μπορεί να συμπεριλάβει ένα τμήμα του
configuration μέσα σε ένα άλλο.

Προσωπικά, επειδή χρειάστηκε να κάνω κάτι τέτοιο στο σπίτι, κατέληξα
μετά από μήνες στον τρόπο που περιέγραψε ο Γιώργος στο άλλο μήνυμα, δηλαδή:

vh/example.org.common
vh/example.org.conf
vh/example.org.ssl.conf

Τα vh/*.conf συμπεριλαμβάνονται με το directive "Include" στο κυρίως
configuration, ενώ τα vh/*.common συμπεριλαμβάνονται από τα vh/*.conf.

Αυτό το topic μου θύμισε ότι είχα αφήσει στη μέση ένα mini howto που
ήθελα να γράψω σχετικά με βάση κάποιες σημειώσεις μου για το θέμα, καθώς
με είχε προβληματίσει αρκετά αρχικά.