κρυφτούλι με τις κάρ =?iso-8859-7?Q?=F4=E5=F2_=E4=E9=EA=F4=FD=EF=F5_?=(12.0)

rouvas at di.uoa.gr rouvas at di.uoa.gr
Mon Mar 24 16:33:48 EET 2008

Panagiotis Palias wrote:

> ΔΕ δημιουργείται εκ νέου σε κάθε εκκίνηση. Εαν έχεις κάποιες
> καταχωρίσεις μέσα και υπάρχουν οι κάρτες στο σύστημα τις χρησιμοποιεί.
> Εαν δεν βρίσκει τις κάρτες τις βάζει σε σχόλια και φτιάχνει καταχωρίσεις
> για τις νέες κάρτες.

Εντάξει για τον σχολιασμό των υπαρχόντων καταχωρήσεων.
Πίστεψέ με, όμως, στο Slackware 12.0, το σβήνω ως πρώτη εντολή του
/etc/rc.d/rc.M (που αντιστοιχεί στο init 5) και το σύστημα το δημιουργεί
από την αρχή.
Στη γενική περίπτωση, μπορεί να έχεις δίκιο, αλλά στην ειδική, εγώ το
σβήνω, αυτό πάει και το ξαναφτιάχνει.
Σύμφωνοι, δεν είναι και η καλύτερη λύση, αλλά εμένα μου λύνει το πρόβλημά
μου χωρίς να ψάχνω τι κάρτα έχω κάθε φορά.

-Στάθης