κρυφτούλι με τις κάρ =?iso-8859-7?Q?=F4=E5=F2_=E4=E9=EA=F4=FD=EF=F5_?=(12.0)

rouvas at di.uoa.gr rouvas at di.uoa.gr
Mon Mar 24 15:06:34 EET 2008

Antonis Christofides wrote:

> Φυσικά υπάρχει λόγος που το σύστημα κάνει αυτή την αντιστοίχιση.

Ο λόγος που κάνει την αντίστοιχιση είναι προφανής. Ας πούμε ότι είναι
βελτίωση όταν χρειαστεί να προστεθούν επιπλέον κάρτες δικτύου δε υπάρχον
μηχάνημα.

> Αν
> κάνεις αυτή τη χακιά, τότε τη μέρα που θα προσθέσεις μια άλλη κάρτα
> δικτύου και το σύστημα θα την ονομάσει eth0, εκτοπίζοντας την
> προηγούμενη eth0 σε eth1, θα ψάχνεις να βρεις τι συμβαίνει.

Στο συγκεκριμένο μηχάνημα, όχι δεν θα ψάχνω να δω τι συμβαίνει γιατί δεν
πρόκειται να βάλω άλλη κάρτα δικτύου (από την onboard που έχει)

Αλλά, γιατί είσαι τόσο σίγουρος ότι η πρόσθετη κάρτα δικτύου θα αριθμηθεί
πρώτη, δηλαδή πριν την onboard; Από τα PCια που έχω συναντήσει τα
τελευταία κάμποσα χρόνια, δεν υπάρχει αξιόπιστος κανόνας. Ότι θέλουν κάνουν.

Άσε που έτσι κι αλλιώς, τόσα χρόνια ψάχνω να βρω τι γίνεται με το hardware
των PCιων κάθε φορά που αλλάζει κάτι, μια κάρτα πάνω μια κάτω δεν χάθηκε ο
κόσμος:-)

-Στάθης