dvd::rip και aspect ratio

Giorgos D. Pallas gpall at ccf.auth.gr
Mon Mar 24 11:23:34 EET 2008

Nick Demou wrote:

> σχετικά καλό άρθρο:
>
> http://www.doom9.org/aspectratios.htm
>
> (αν αυτά που θα διαβάσεις σου φανούν περισσότερο περίπλοκα από ότι
> φανταζόσουν ότι είναι δυνατόν, τότε δοκίμασε να διαβάσεις για τα video
> frame rates)

Thanks, αρκετά κατατοπιστικό. Μου θύμησε τo σαρκασμό του Tanenbaum: Το
καλό με τα πρότυπα είναι ότι υπάρχουν άφθονα για να διαλέξεις...
Σιγουρεύτηκα τουλάχιστον ότι δεν χάνω κάτι από την ταινία καθώς την κάνω
encoding. Aλλά 4-5 ώρες σε 2-pass, για μια ταινία ρε γμτ;...

Γ.
Υ.Γ. Το philips dvp 5980 player μου παίζει κανονικότατα και xvid (και
από εξωτερικό usb φλασάκι ή δίσκο (over usb))! (δεν το περίμενα...)