Apache configuration Include

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Mar 17 11:36:30 EET 2008

Πολύ συχνά έχω sites που δουλεύουν και με http και με https. Το
configuration σ᾽ αυτές τις περιπτώσεις είναι κάπως έτσι:

    <VirtualHost *>
        [Λίγες γραμμές ειδικά για το http]
        [Άπειρες γραμμές configuration κοινές για τα http & https]
    </VirtualHost>

    <VirtualHost *:443>
        [Λίγες γραμμές ειδικά για το https]
        [Άπειρες γραμμές configuration κοινές για τα http & https]
    </VirtualHost>

Για να μην γράφω τις άπειρες γραμμές configuration δύο φορές, ο μόνος
τρόπος που έχω βρει είναι να τις βάζω σε άλλο αρχείο το οποίο να
Include. Αυτό όμως έχει το αποτέλεσμα στο /etc/apache2/sites-available
να υπάρχουν δύο αρχεία για κάθε site, αντί για ένα, π.χ. για το mysite
υπάρχουν τα αρχεία mysite και mysite-common. Φυσικά δεν είναι
ιδιαίτερα κομψό μέσα στη directory sites-available να βάζω αρχεία που
να μην είναι sites, όπως το mysite-common. Αλλά αν φτιάξω άλλη
directory μετά είναι χαζομάρα το πόσο μακριά είναι δυο τόσο
σχετιζόμενα αρχεία.

Υπάρχει τρόπος οι γραμμές που θέλω να είναι included να είναι στο ίδιο
αρχείο;