fc6 και connex

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Fri Mar 14 23:21:04 EET 2008

Στις Παρασκευή 14 Μάρτιος 2008 21:19, ο/η axelmangr έγραψε:
> Καλησπέρα παιδιά
>
> Σκέφτομαι να φύγω από τη λίθινη εποχή και να μπώ στην εποχή των 2Mbps.
> Για διάφορους λόγους που δεν είναι της παρούσης έχω καταλήξει στο
> connex. Χρησιμοποιώ fedora 6. Έχετε υπ' όψιν σας τίποτα ασυμβατότητες με
> τα hardware που απαιτούνται? Γενικά επειδή δεν είμαι ειδικός στα
> δυστιακά θα μου βγεί η παναγία να το στήσω ή είναι μέτριας δυσκολίας το
> configure-άρισμα?
>
> Ευχαριστώ πολύ
> axelmangr

???

Conn-x ή όχι conn-x, και ανεξαρτήτως διανομής, το ρεζουμέ είναι πως άμα
χρησιμοποιείς router για να συνδεθείς (ασύρματο ή μη) δεν έχεις κανένα
πρόβλημα. Απλώς ρυθμίζεις το router. Αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις όμως το
απλό USB modemάκι που δίνει ο OTE (το Sagem), θέλει μια κάποια διαδικασία να
το στήσεις αλλά απ'ότι ξέρω δουλεύει σε γενικές γραμμές.

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"