Δωρεάν σεμινάρια πιστοποίησης PHP στη Θεσσαλονίκη

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Fri Mar 14 13:27:38 EET 2008

Καλησπέρα σας,

Διοργανώνεται ένα σεμινάριο PHP στη Θεσσαλονίκη με επίσημο όνομα
"Στελέχη ανάπτυξης εφαρμογών διαδικτύου και επιχειριασιακών εφαρμογών
στο διαδίκτυο(ηλεκτρονικού επιχειρείν)". Μετά τη συμμετοχή στο
σεμινάριο, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να λάβουν, μετά από εξετάσεις,
την πιστοποίηση "PHP Web Authoring Prefessional Certificate" του
Cambridge.

Κόστος: Δωρεάν για ασφαλισμένους στο ΙΚΑ, 900Ευρώ για υπόλοιπους
Διάρκεια: 250 ώρες, καθημερινές, απογεύματα, έναρξη από 28/3/2008
περίπου, λήξη τέλη Ιουνίου
Τόπος: ΚΕΚ Νομαρχίας Θεσσαλονίκης, Βασ. Όλγας 192
Υπεύθυνη επικοινωνίας: Κα Καραστογιάννη, 2310422611 2310 409650

Τα παραπάνω μου ζητήθηκε να τα προωθήσω σε τυχόν ενδιαφερόμενους, κατά
τα άλλα δεν έχω καμία σχέση. Αν πιστεύετε ότι αξίζει, μπορείτε και
εσείς να τα προωθήσετε όπου θέλετε. Το μόνο που έχω να τονίσω είναι
ότι αιτήσεις συμμετοχής πρέπει να γίνουν το συντομότερο δυνατόν λόγω
στενότητας χρόνου.

--
Stoilis Giannis