Φορητό laptop ASUS EEE PC701 4G SURF GREEN (OS: Xandros / Linux based)

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Wed Mar 12 06:55:26 EET 2008

Giorgos Keramidas wrote:

> Πόσο μνήμη έχει, γιατί έχασα την αρχή του thread.  Μπορεί, ας πούμε, να
> τρέξει με 100-200 MB read-only 'MFSROOT' image, και να σηκώσει X11 με
> XDMCP από το δίπλα «τέρας» workstation;
>
> /me κρύβεται

Έχει 512ΜΒ και μπορεί να αναβαθμιστεί (κανονικό SODIMM) αν και το
συγκεκριμένο μοντέλο (4G SURF) δεν έχει πορτάκι από κάτω και πρέπει να
ανοιχθεί ολόκληρο (μεγάλη διαδικασία). Σίγουρα κάνει για αυτό που λες
(εδώ ολόκληρο Gnome τρέχει). Σημειώνω ότι η ενσύρματη κάρτα δεν δουλεύει
στο FreeBSD ενώ η ασύρματη (atheros) χρειάζεται να γίνει compile ο
πυρήνας με νέο hal από το madwifi. Με μερικά γρήγορα tweaks (μείωση
ttys, απενεργοποίηση syslog κλπ) δεν υπάρχει θέμα με τη μνήμη
(περισσεύει κιόλας αρκετή). Απλώς γρήγορα φαίνεται ότι ο περιορισμός
είναι η ταχύτητα CPU (Celeron M 900 Mhz underclocked στους 630). Ένα
XFCE του ταιριάζει καλύτερα. Το eeeXubuntu δουλεύει αρκετά καλά επίσης.